Bilder från helgen kommer!

Sorry, har inte bloggat över helgen. Har inte haft tillgång till internet.... Men så fort jag har laddat över bilderna från helgen så kommer de upp här på bloggen!
Vi har nämligen varit hos Andreas hela helgen och så. Vi har fått en rundtur i Ödsmål och fått fika hos hans föräldrar ^^
Vovven tyckte nog att det var roligast att sitta och titta på elden i öpnna spisen. :) Han är så söt
Annars har jag inte gjort ett skit. :S
Men mamma ska dit och sova över i kväll med men då får inte jag följa med... så det blir en liten hemmakväll med mig själv och hunden. :)
I morgon har jag PK och hoppträning, onsdag har jag vanlig ridlektion, torsdag har jag cheerleading träning och så ska jag till stallet och pyssla med Lampart. På frdag blir det bara cheerleading och då kommer nog Sofie förbi och fotar :D

Glad katt.... NOT...
Lill Vovven, Casper <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback