Bläää

Har lite ont om blogg-idéer just nu. Så därför fick det bli en såndär tråkig lista, 

Jag har
Borstat en häst (x)
Ridit i tre gångarter (x)
Hoppat en bana på 1 m (X)
Ridit ut ensam (x)
Tolkat efter häst ( )
Ridit western (X)
Ramlat av mer än 10 ggr (x)
Ramlat av och skadat mig illa ( )
Ramlat av på ett hinder ( )
Ridit islandshäst (x)
Töltat (x)
Ridit en kadrilj ( )
Kört en häst (x)
Kört en riktig travhäst på travbana ( )
Longerat en häst (x)
Voltige (x)
Blivit sparkad ( )
Blivit trampad (x)
Ridit tre gånger på en dag (x)
Varit på ridläger (x)
Simmat/badat med en häst (x)
Ridit barbacka (x)
Ridit ut mitt i natten ( )
Ridit 2 på samma häst (x)
Hoppat en terrängbana (/)

Tävlande
Tävlat Dressyr ( )
Tävlat Hoppning (x)
Tävlat Distans ( )
Tävlat Fälttävlan ( )
Tävlat lokalt eller högre ( )
Hoppat clearround (x)
Tävlat klubbtävling (x)
Tävlat western ( )

Jag äger
Ridbyxor (x)
Ridhjälm (x)
Chaps (x)
Ridstövlar (x)
Jodpurhs ( )
Ridspö (x)
Sporrar (x)
Ridhanskar (x)
Ridstrumpor (x)
Skyddsväst (x)

Egen häst/ponny ( )
Medryttare ( )
Hoppsadel ( )
Dressyrsadel ( )
Allroundsadel ( )
Westernsadel ( )
Armésadel ( )
Träns ( )
Minst 6 täcken ( )
Benskydd ( )
Schabrak ( )

Nämn en/flera hästar som du har
Ridit på: För många för att skriva ner!
Ridit Barbacka på:Lazy, Calle, Amigo, Fortuna, Snobben, Dio m.m
Ridit ut på: Amigo, Calle, Fortuna, Snobben, Dio, Lazy, Fantasie m.m
Ramlat av: Mojje, Snobben, Dio, Atlet, Calle, Kia
Hoppat: Kia, Snobben, Dio, CAlle, Fantasie m.m
Tävlat dressyr: -
Tävlat hoppning: Calle
Kört: Alcazar
Longerat: Dantess



Slänger in en bild på mig och Fabtasie från gårdagens hoppning. Calle var  halt så jag fick henne istället.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback