LA:1

Hej, kom nyss hem från stallet. Vi hade teori och fick reda på vilket program vi ska rida upp innan jul :)
Förra året var det LB:0, den fick jag rida upp 2 gånger. Då red jag först Misty och sedan Ross. Det gick bäst på Misty men fick högst poäng på ritten med Ross! (?)
Kollade igenom gamla dressyrprogram som jag red upp när jag var yngre. Fick då 84/110 poäng, Man behövde minst 55poäng för att bli "godkänd". Jag var inte stor då!!!
Den här bilden var nog från samma år som dressyrprogrammet, samma häst med. Fantasie. Jag nådde inte ens ner under sadeln med benen ^^'
Men undra vilken häst jag ska rida upp programmet i år med. Funderar lite på Ross, men jag tror att han är för gammal för det nu. Men kanske Valle då? Ingen aning, ska prata ihop mig lite med ridläraren om vilken häst jag borde ha :)
Ross eller Valle? 
Här är programmet:

Får la börja träna snart ;)


Annars har jag faktiskt tränat på en ny cheerleading sak, nämligen "pilbågen". Jag hade som mål att klara den inom 1 vecka. Jag tror att jag har nått det målet eller vad tror ni? ;)


Inspirations bild:





Jag :D




Blev lite blandat inlägg, men ska plugga tyska glosor nu. Hejdå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback