Svar till frågorna på frågestunden! :)


Kan du gå på en fest utan att dricka något?
Svar: Japp det kan jag, trodde ni inte va? ;)



Hur lång är du?
Skulle du vilja vara längre eller kortare?
Svar: Jag är ca 156cm lång och jag trivs med att vara kort ;)



Godis eller chips?
Svar: Inget, får inte äta godis eller chips innan januari nästa år ;)



bakrundsbild på din dator? :)
Svar: Massa hästbilder :3




tränar du? hur håller du dig så smal och fin?
Svar: Jag vet faktiskt inte, jag tränar cheerleading 2ggr i veckan och sedan rider jag 2ggr i veckan. Men jag rör väldigt mycket på mig i mellanåt.




vem är din bästa vän ?:)
Svar: Emma är min allra bästa vän, hon finns alltid där för en och är allmänt galen! :3




Hur gammal är du?
Hur länge har du ridit?
Älskar din blogg!
Svar: Jag är 13år gammal, altså en 98:a. Jag har ridit i 10-11år, började nämligen rida när jag var 2 1/2år gammal!


Kommentarer
Felicia säger:

Söt blogg du har :)

kika in till oss och tävla om en snygg rid tröja:)

2011-12-03 | 18:36:20
Bloggadress: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback