Förkyld

Usch, har blivit förkyld nu... Jag måste bli bättre tills i morgon, då är det ju ridning :)
Kommer nog att få rida på Calle, men jag hoppas på någon annan faktiskt. Jag tycker själv att jag inte rider Calle bra. Jag passar bättre med en häst som Ross. Calle svarar knappt på skänklarna längre, så jag har börjat med sporrar på honom. Dock blir han så jävla stark i galoppen, men ingen häst är ju perfekt.
Mamma sa till mig att vi kanske ska "prov flytta" till Ödsmål nästa vecka. Men vi får se hur jag ska ta mig till och från skolan då :)
Hoppas att vi flyttar!
Då bor jag jätte nära Jordhammars ridklubb och får en lillebror till på köpet som heter Jamie!!! Hur söt som hellst!
Men, men bäst att jag går och lägger mig så att jag får sova lite längre inatt ;)
<------- Calle<--- Amigo en häst som jag hade på ridlägret sommaren 2011. Hoppade en bana på 80cm.
<----- Ross
Natti natti :**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback