"Lampan"

Hej, :)
Idag så var jag i skolan och trökade... Efter det förljde jag med Emma hem och kollade på filmen "Fucking Åmål", grym e den ;)
Efter det så cyklade jag till stallet för att gå på ett möte angående sköthäst. Jag har nu blivit skötare på Lampart, men han kallas för "Lampan". Han är en ny häst i stallet som nu är på prov ett tag. Så man får ju hoppas att de vill ha kvar honom ;)
Han är svart skäck och är hur söt som hellst! Jag ska sköta honom på torsdagar nu ibörjan. Typ borsta, putsa sadel och träns, byta schabrak och sånt skitit jobb ;)
förhoppningsvis får jag pröva att rida honom med någon gång :)
När jag skulle cykla hem från stallet öste regnet ner... Men jag behövde komma hem i tid för middagen så cyklade så fort jag kunde och kom hem på 15min. Inte dåligt för att vara 5km i ösregn och motvind. Jag kommer att lägga upp bilder på lampart senare, kanske på torsdag ;)
Så håll utkik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback