Lampart

Kom nyss hem från stallet. Jag och min bror stack dit för att sköta om Lampart. Han var jättemysig, och älskade att bara stå och gosa. Det här kommer nog bli väldigt mysigt. Åka till stallet efter träningen varje torsdag. ^^
Nu har vi besök av Andreas, min mammas nya kille. Vi ska nämligen sova över hos honom under helgen, men han har inget trådlöst nätverk så kommer inte kunna blogga :(
På lördag blir det kalas för mamma, ska överraska henne med en "speciell" tårta ;)
Men jag vet inte om jag ska forma tårtan som en:
Handväska
björn
eller en svamp. Vad tycker ni skulle vara roligast att forma en tårta till? ^^
Känner att jag inte har så mycket vettigt att skriva här, men ändå ^^
Här kommer några bilder på mig, min bror och Lampart :)
Bjuder på första bilden....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback