KM-dressyr

Tja alla hopa. Det gick la sådär på Km. Viktor va jätte stark i galoppen och ville inte gå i form. Min sits va kanske inte den bästa heller. Annars var det kaos på tävlingsplatsen och ingen visste när man skulle värma upp osv. Mitt i allt dethär så börjar domaren + några andra springa runt i manegen efter en svala som flög runt där, det slutade med att svalan vann och fick sitta kvar i manegen och kolla på när vi red... Aja, Viktor brydde sig inte om fåglar :P
Vet fortfarande inte vilken plats jag kom på, men när jag stack så låg jag sist och då hade det sammanlagt gått 5 starter i min klass xP
Men jag får hoppas att de slänger upp resultatet snart på hemsidan :)
Mamma fotade inget utan filmade bara när vi var inne på banan, men här får ni några bilder innan start och några printscreenade från filmen ;)
Får se när jag lägger upp filmen, beror på när mitt internet tillåter det ;)
<
Fin, fina Viktor <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback