Helgen

Hej, hej jag hade tänkt att försöka börja blogga igen nu. Vi får se hur det går ;)
Jo jag kan berätta lite om helgen. Jag har haft spelkväll med roliga personer 2 nätter i rad.
På lördag morgon hade jag min 2a hoppträning på Jordhammar, med hästen Randa. Det var typ första gången jag hoppade henne. Det gick la lite sådär, 1 avramling på 5e hindret :P
Annars var hon hur fin som hellst!
Lite bilder på mig och Randa:
(Dom är tagna ur en film det är däför dom e suddiga ;) )
Mamma fick med min avramling på film så här kommer den. Enjoy ;)

Kommentarer
sarah. säger:

sv: Hej, kul att du hittade till min blogg :)! Hade varit kul om du lade upp bilder på honom efter tävlingen, så längesen jag såg honom nu så kan vara kul att se hur han har musklats osv under tiden på ridskolan.

Hittade dessvärre ingen film på din blogg, vilken månad hade du lagt ut den? :)

2012-04-06 | 20:45:51
Bloggadress: http://sthorsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback